piątek, 5 czerwca 2015

Szparagi zamiast sushi

Jako wegetarianka nie jem sushi, ale jedzenie szparagów na surowo
długo wydawało mi się prawie takim samym świętokradztwem.
Aż do pewno wieczoru, kiedy nie wiedziałam co zrobić
z twardymi łodygami szparagów. Postanowiłam je obrać,
pokroić w bardzo drobną kostkę. Dodać kolorowe składniki, przyprawić
i włożyć do lodówki. Na drugi dzień wyjęłam je z lodówki,
dodałam jogurtu i była to pyszna sałatka obiadowa:)


Składniki
1/2 pęczka szparagów (grubsze części)
1 średnia marchewka
1 średni pomidor
1/4 fioletowej cebuli
gałka muszkatołowa, sól, pieprz i mielona słodka papryka

Szparagi obrać i pokroić w bardzo drobną kostkę. W równie drobną kostkę pokroić cebulę.
Utrzeć marchewkę. Pomidory pokroić w paski.

Odstawić na minimum kilka godzin do lodówki.
Smacznego:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz